Дата и час: 14 Окт 2024 09:18

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]




Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 4 от 4
 [ 38 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 22 Авг 2016 19:49 
Offline
Аватар

E30: 316 на метан
Местоположение: Пловдив
Регистриран на: 22 Фев 2013 13:28
Пол: Мъж
Мнения: 41
Пропуснал съм момента с кутията от м54 :D


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2016 14:04 
Offline

E30: '89 316i Coupe
Регистриран на: 21 Окт 2014 15:15
Пол: Мъж
Мнения: 46
Проектът вече е на 99% готов. Шенкелите ги нагодихме, мотора също. Ето снимка как стоят предните джанти в момента:

Изображение

Две снимки на мотора:

Изображение
Изображение

И един клип от първото палене (виенето е от стартера, който впоследствие беше заменен с нов):

https://www.youtube.com/watch?v=ffT3R2- ... e=youtu.be

_________________
"Horsepower sells cars, torque wins races." - Carroll Shelby


Последна промяна TheDevilTwin на 05 Сеп 2018 12:47, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2016 16:26 
Offline
Аватар

Регистриран на: 31 Авг 2015 21:56
Пол: Мъж
Мнения: 172
Всеки път като видя нов пост в тази тема се радвам. Поздравявам те за проекта, за това че снимаш и качваш. Очаквам още :clap:


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2016 18:34 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
TheDevilTwin написа:
Проектът вече е на 99% готов. Шенкелите ги нагодихме, мотора също. Ето снимка как стоят предните джанти в момента:

Изображение



То хубаво, ама смисъла на форума и на подобни теми е да се покаже и как е решен даден проблем.

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2016 18:42 
Offline

E30: '89 316i Coupe
Регистриран на: 21 Окт 2014 15:15
Пол: Мъж
Мнения: 46
Renegade написа:
То хубаво, ама смисъла на форума и на подобни теми е да се покаже и как е решен даден проблем.


:arrow:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

_________________
"Horsepower sells cars, torque wins races." - Carroll Shelby


Последна промяна TheDevilTwin на 05 Сеп 2018 12:48, променена общо 1 път

Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2016 18:58 
Offline
Toruk Makto
Аватар

E30: 324td
Местоположение: София
Регистриран на: 25 Сеп 2012 20:44
Мнения: 5022
Доста нестандартно решение...
Виждам, че са гонени две цели - правилна позиция на колелото и повече завиване.
Не че съм фен на подобни технически решения, но все пак благодаря за коректното отношение. :thumbsup:

_________________
Rider of Last Shadow

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 19 Окт 2016 19:09 
Offline

E30: '89 316i Coupe
Регистриран на: 21 Окт 2014 15:15
Пол: Мъж
Мнения: 46
Renegade написа:
Доста нестандартно решение...
Виждам, че са гонени две цели - правилна позиция на колелото и повече завиване.
Не че съм фен на подобни технически решения, но все пак благодаря за коректното отношение. :thumbsup:


Прилага се доста често при Нисаните - 180SX / 200SX / Silvia S13, S14 и S15. При тях също както при Е30, Е36 и Е46 шенкелите са взаимозаменяеми, но имат разлики в изнасянето, затова се прибягва до заваряване на планки.
Като подкарам колата, ще споделя впечатленията си в сравнение със стандартните шенкели, с които бях преди.

_________________
"Horsepower sells cars, torque wins races." - Carroll Shelby


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: S42 Frankenstein
МнениеПубликувано на: 05 Сеп 2018 13:05 
Offline

E30: '89 316i Coupe
Регистриран на: 21 Окт 2014 15:15
Пол: Мъж
Мнения: 46
За последните две години развитието по проекта леко се забави отчасти заради други приоритети, отчасти заради чакане на части и корекции, които бяха наложителни преди употребата на автомобила в цивилни условия - от рода на реглаж, първоначална настройка на софтуера, височина, шум. В момента двигателят е настроен да работи на празен ход 2000 об/мин. преди да загрее и 1500 об/мин. загрял. Степента на сгъстяване, която постигнахме, е 14,7:1. Наложи се също монтаж на кембър плейтове с цел по-фина настройка на предния мост. От около 2 месеца колата вече е в движение и до момента е изминала над 500 км. в разработка.

Кефът е неописуем и дори в ниски обороти двигателят има адска тяга, отделно окачването дава страхотна обратна връзка. Стои адски стабилно на пътя и е много много предсказуема дори при по-висока скорост. В момента ограничителят е на 4000 об/мин. с цел да няма драми преди да приключи разработването на двигателя, но дори и така е приятна за каране, в никакъв случай не се усеща мъртва.

Ето и две снимки от вчера:

Изображение
Изображение

_________________
"Horsepower sells cars, torque wins races." - Carroll Shelby


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  Страница 4 от 4
 [ 38 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4

Time zone: Europe/Sofia [ DST ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Powered by Renegade