За последните две години развитието по проекта леко се забави отчасти заради други приоритети, отчасти заради чакане на части и корекции, които бяха наложителни преди употребата на автомобила в цивилни условия - от рода на реглаж, първоначална настройка на софтуера, височина, шум. В момента двигателят е настроен да работи на празен ход 2000 об/мин. преди да загрее и 1500 об/мин. загрял. Степента на сгъстяване, която постигнахме, е 14,7:1. Наложи се също монтаж на кембър плейтове с цел по-фина настройка на предния мост. От около 2 месеца колата вече е в движение и до момента е изминала над 500 км. в разработка.
Кефът е неописуем и дори в ниски обороти двигателят има адска тяга, отделно окачването дава страхотна обратна връзка. Стои адски стабилно на пътя и е много много предсказуема дори при по-висока скорост. В момента ограничителят е на 4000 об/мин. с цел да няма драми преди да приключи разработването на двигателя, но дори и така е приятна за каране, в никакъв случай не се усеща мъртва.
Ето и две снимки от вчера:

