Напоследък все повече се замислям за генерално укрепване на шасито, щото една, две или дори три кръстачки отдолу няма да решат проблемите с детското шаси на Е30... прекалено слабо е за сериозни нютони и коне.
Понеже в нашата мила родина е забранено ползването на рол кейдж в шосейна кола (поредното малоумие - да забраниш сериозна система за безопасност на пътниците в един автомобил), се замислям за скрита клетка, но не точно рол кейдж, а по-скоро за нещо, което ще елиминира усукването на вече умореното от годините шаси и ще поеме натоварванията от окачването при екстремно положително и отрицателно ускорение, както и натоварването върху него в завои с висока скорост.
Това, което ме накара да се замисля в тази посока е стремежа на жУвотното да събере задния мост с предния, поради което е отпрало на места тунела за скоростната кутия от носещите греди. Което пък ще дойде да рече, че шасито е твърде слабо за сериозни натоварвания, но това си го знаех отпреди.
Проблема се свежда до това да се изработи относително скрита тръбна конструкция (за да се избегнат проблеми с милиционерите), която да поеме натоварванията от измореното и детско шаси на Е30-ката.
Гол скелет:

Набързо нахвърляни идеи за укрепването му, без да се нарушава функционалността на интериора (или не значително).

Червените линии предвиждат тръба с диаметър около 40 мм, конструкцията ще е разглобяема. Няма да е разглобяема само в точките, в които минава през пода, за да се съедини със синята линия.
Синята линия предвижда тръба с диаметър около 30-35 мм. По принцип това би трябвало да са три разглобяеми кръстачки, които да са под пода.
Зелената линия е разпънка между бомбетата.
Кафявите контури са подсилващи кутии от бомбетата към долната носеща греда.
Според мен, ако се изработи качествено, всичко ще остане скрито и няма да наруши функционалността на интериора.
Липсата на горна част на "клетката" кореспондира директно с безопасността, за там също има определени идеи как да се направи скрит рол кейдж, но е доста по-сложно като изпълнение